Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Sokba kerültek, mégsem üzemelnek a hulladékudvarok 2018-10-13 11:31:00 Miért kérdésünkre Gyenes Szilárdtól, a gödöllői székhelyű Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójától kértünk és kaptunk választ
Drámaivá vált a szemét helyzet Gödöllőn (is) 2018-06-21 11:25:29 Ezt Gyenes Szilárd megbízott ügyvezető igazgató vázolta fel a képviselőtestület tagjainak tartott prezentációjában
Szemét-ügy: mi lesz, ha a polgármesterek felébrednek? 2014-11-21 15:38:45 Gyenes Szilárd a rezsicsökkentést okolja a Zöld Híd Régió Kft. csőd közeli helyzetéért. Vécsey László szerint a Gyenes-Gémesi páros ténykedése zsigerelte ki a céget
Felesküdtek a gödöllői képviselőtestület tagjai 2014-10-22 18:25:04 Ilyen még nem volt: egyszerre három alpolgármestere van a városnak. Tóth Tibor nem vállalta. Pelyhe József, Gyenes Szilárd és Pecze Dániel lettek a helyettesek
Így látja a Zöld Híd Régió Kft. ügyvezetője 2014-10-11 13:07:11 Gyenes Szilárd reagált korábbi írásunkra. Napi egymillió forintot meghaladó a hulladékgazdálkodási program vesztesége